Tarcze hamulcowe Rotinger
Tarcze hamulcowe to podstawowy element układu hamulcowego i na pewno jeden z najważniejszych. Jeśli już posiadamy dobre klocki hamulcowe i zastanawiamy się jakie tarcze wybrać, ale poszukujemy czegoś co dobrze wygląda, jest dobrej jakości to powinniśmy szukać produktu nie o przeznaczeniu sportowym, ale produktu z grupy OEM+. Do takiej grupy należy polski producent Rotinger. Postanowiliśmy zaprezentować produkty tego producenta w poniższym teście.
Rotinger posiada tarcze wysokonawęglane i w takiej technologii są też wykonane owe tarce hamulcowe. W swej ofercie Rotiger posiada sześć modeli tarcz. Od gładkich przez pięć modeli nacinanych i nawiercanych tarcz hamulcowych do różnych samochodów, które można stosować jako zamiennik oryginalnych tarcz hamulcowych.
Tarcze hamulcowe Tuning 1 oraz Tuning 2 z indeksem T1 oraz T2.
Tarcze posiadają nacięcia które odprowadzają gazy i pyły oraz powodują obniżanie temperatury układu hamulcowego. W efekcie w połączeniu z dobrymi klockami hamulcowymi tarcze powodują, że układ hamulcowy staje się wydajniejszy i szybciej się zatrzymujemy.
Tarcze Tuning 3 z indeksem T3.
Klasyczne tarcze hamulcowe przewiercane wzmagają skuteczność hamowania nie są jednak tak dobre w odprowadzaniu gazów z powierzchni.
Tarcze Tuning 4 oraz Tuning 5 z indeksem T4 oraz T5
Ten rodzaj tarcz hamulcowych firmy Rotinger należy do najbardziej zaawansowanych. Tarcze są nacinane oraz przewiercane, są najskuteczniejsze i najlepiej odprowadzają temperaturę. Są wykonane z żeliwa wysokowęglowego i można je stosować we wszystkich typach samochodów. Podnoszą w największym stopniu siłę hamulca i mają jedną z najlepszych cen w tego typu tarczach na rynku.
Leave a Reply Cancel Reply